Clara Alija - fagot, Gemma Tripiana Muñoz - dwarsfluit, Maria Rosaria Della Ragione - klarinet, Matteo Costanzi - hobo

Fluit, hobo, klarinet, fagot: dit is het Quatrìola ensemble.
Na het afronden van hun Master studies aan het conservatorium, ontdekten Gemma Tripiana (fluit), Matteo Costanzi (hobo), Maria Rosaria Della Ragione (klarinet) en Clara Alija (fagot) dezelfde liefde voor kamermuziek te hebben en te worden verbonden met elkaar door hetzelfde verlangen om wat “frisse lucht” op het podium te brengen. Zo is het Quatrìola ensemble is ontstaan.
Wat dit ensemble bijzonder maakt is de verscheidenheid van repertoire en bezetting. Het Quatriola ensemble biedt thematische programma’s zodat het publiek kan genieten van originele werken, transcripties en andere muziek die voor verschillende bezettingen voor deze instrumenten zijn gecomponeerd (trio’s, duo’s en solo’s).

Helpt u mee toekomstige concerten van het Quatrìola Ensemble voor ouderen en zieken mogelijk te maken? U kunt uw bijdrage overmaken op rekening NL06 INGB 0005 1527 46 t.n.v. Stichting Muziek in Huis o.v.v. Quatriola.