Carles Puig Ruscalleda - viool, Esther Garcia Calvo - cello, Jorge Mengotti Rodero - piano

Trio Rodin werd in 2010 in Utrecht opgericht. De musici, Carles Puig Ruscalleda (viool), Esther Garcia Calvo (cello) en Jorge Mengotti Rodero (piano) richten zich op een professionele loopbaan in de kamermuziek.
Het trio wil de grote werken van de kamermuziekliteratuur presenteren in een breed scala van locaties. Het voelt zich daarbij thuis in diverse stijlen, van klassieke tot hedendaagse muziek.
Trio Rodin heeft concerten gegeven op diverse podia in Spanje en Nederland en heeft prijzen gewonnen op verschillende internationale concoursen. Carles, Esther en Jorge werden toegelaten tot de internationaal hoog aangeschreven Scuola di Musica in Fiesole (Italië), waar zij in de periode 2012-2014 lessen volgen bij het befaamde Trio di Parma.

Helpt u mee toekomstige concerten van het Trio Rodin voor ouderen en zieken mogelijk te maken? U kunt uw bijdrage overmaken op rekening NL06 INGB 0005 1527 46 t.n.v. Stichting Muziek in Huis o.v.v. Rodin.