Op zondag 12 februari 2017 geeft het ensemble Rodion Trio een jubileumconcert in zorgcentrum De Zandzee, onderdeel van Vivium Zorggroep. Het concert begint om 14:30 uur. Adres: Iepenlaan 354, Bussum. Het is het 75ste concert dat het Rodion Trio voor Stichting Muziek in Huis verzorgt. Het concert is openbaar toegankelijk.

Het ensemble Rodion Trio, bestaande uit Diederik Ornée – klarinet, Annelies Vrieswijk – saxofoon, Mark Toxopeus – piano, brengt een gevarieerd klassiek programma met werken van o.a. Mozart, Brahms, Dvořák en Ravel. Het programma duurt 2 maal 30 minuten. Het optreden is op verzoek van De Zandzee georganiseerd door de Stichting Muziek in Huis. Het wordt mede mogelijk gemaakt door Stg. Recreatiefonds ‘Spieghelzicht’, Grovestins Stichting en particuliere donateurs.