Hartelijk dank dat u voornemens bent Stichting Muziek in Huis periodiek te ondersteunen!

VOLG ONDERSTAANDE STAPPEN BIJ HET INVULLEN van de digitale standaard Schenkingsovereenkomst van de Belastingdienst. We horen het graag als u deze liever per post wilt ontvangen.

1. Door te klikken op Schenkingsovereenkomst wordt een formulier (.pdf) in een nieuw tabblad geopend. Het formulier is gedeeltelijk al ingevuld.
2. U kunt uw gegevens invullen.
3. Download daarna de pdf via de knop ‘Downloaden” (of opslaan).
4a. Onderteken de gedownloade digitale versie en mail deze naar info apenstaartje smih.nl (zonder spaties),
4b. óf maak een print van de 4 pagina’s van het formulier, onderteken 2 pagina’s en verstuur deze per post naar Stichting Muziek in Huis, Hooglandstraat 135, 3036 PH Rotterdam.

U krijgt per omgaande een volledig ingevuld en ondertekend exemplaar retour gestuurd.

Keer terug naar de vorige pagina.
Ga door naar contact.

1. Door te klikken op Schenkingsovereenkomst wordt een formulier (.pdf) in een nieuw tabblad geopend. Het formulier is gedeeltelijk al ingevuld.
2. U kunt uw gegevens invullen.
3. Download daarna de pdf via de knop ‘Downloaden” en kies dan de optie ‘Met jouw wijzigingen’.

Keer terug naar de vorige pagina.
Ga door naar contact.