Ani Avramova - piano solo

De pianiste Ani Avramova werd geboren in Sofia, Bulgarije. Met piano spelen begon zij op haar zesde en op haar dertiende was zij reeds prijswinnares van het internationale pianoconcours van Tsjechië. Kort daarna soleerde zij voor het eerst met orkest.
Na het diploma aan het conservatorium van Sofia behaald te hebben, zette zij haar studie voort aan het Koninklijk Conservatorium van Den Haag bij Geoffrey Douglas Madge, bij wie zij het diploma Uitvoerend Musicus behaalde. Daarnaast volgde zij masterclasses bij o.a. György Sandor, Earl Wild, Ivan Moravec en Jörg Demus.
Ani treedt regelmatig op in kamermuziek, als begeleider, in recital en met orkest.

De concertagenda van Ani Avramova – piano solo:
zo 16 jun 2024
2 maal 30 minuten
Vaderdagconcert

Oranjepark
Vredehofstraat 30
3761 HC
Soest
Pro Senectute
met werken van o.a. Bach, Chopin en beroemde filmmuziek van o.a. Mancini en Morricone
vr 12 jul 2024

De Sterreschans
Ubbergseveldweg 117-123
6522 HG
Nijmegen
Domus Valuas
vr 19 jul 2024

HilverZorg Zonnehoeve
Loosdrechtse Bos 9
1213 RH
Hilversum
HilverZorg
Concert is toegankelijk voor de bewoners en hun familie.
zo 21 jul 2024

Ter Schorre
Bachlaan 90
4536 GE
Terneuzen
SVRZ
Concert is i.v.m. beperkte ruimte alleen toegankelijk voor cliënten van Ter Schorre.