Ani Avramova - piano

Duo Subiaco is een klassiek ensemble bestaande uit een half Argentijnse fluitiste en een Bulgaarse pianiste, Jacqueline van der Zwan en Ani Avramova. Zij kennen elkaar van hun studie aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. De naam van het duo is ontleend aan het dorpje Subiaco bij Rome, waar zij in 2001 een internationaal kamermuziekconcours wonnen.

Jacqueline van der Zwan studeerde Cum Laude af aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag en aan het Conservatorium van Amsterdam. Zij speelde o.m. 5 jaar in het Residentie Orkest en speelt in diverse ensembles, ook maakt zij kindervoorstellingen.

Ani Avramova werd geboren in Sofia. Na haar studie aan het conservatorium van Sofia studeerde zij af aan het Koninklijk Conservatorium van Den Haag. Ani treedt in Nederland regelmatig op met klassiek en hedendaags repertoire. Samen met andere musici heeft zij diverse muzikale theatervoorstellingen gecreëerd.

De concertagenda van Duo Subiaco:
za 18 mei 2024
Openbare uitvoering
concert

Villa Bleijenburgh
Bleijenhoek 50
5531 BN
Bladel
Navis Curae
met werken van o.a. Bach, Grieg, Bizet, Fauré en Chopin
zo 19 mei 2024
2 maal 30 minuten
Openbare uitvoering
Pinksterconcert

Het Schouw
Dollardplein 2
1025 XJ
Amsterdam
Amstelring
met werken van o.a. Bach, Grieg, Fauré en Debussy
Vanaf 8 dagen vóór de concertdatum zijn gratis kaartjes verkrijgbaar bij de receptie.
zo 4 aug 2024
concert