Rosella Duo

Inger van Vliet - viool
Angélique Heemsbergen - piano

Na ruim 10 jaar intensief samen te hebben gemusiceerd in het Vivezza Trio is de tijd aangebroken voor een prachtig duo-programma.

Inger van Vliet (viool) en Angélique Heemsbergen (piano) zijn perfect op elkaar ingespeeld en brengen u graag in vervoering met hun meest geliefde muziek.

Niets zo heerlijk als wegdromen bij de romantische klanken van de viool en de warme harmonieën van de piano. Het Rosella Duo heeft een programma samengesteld met hun favoriete sonates onder de titel: ‘Heimwee & Verlangen’

Laat u meevoeren met deze muziek die je raakt, gebracht door twee uitstekende musici die na hun conservatoriumstudie hun sporen in de muziek hebben verdiend.

De concertagenda van Rosella Duo:
do 11 jul 2024
concert
Rosella Duo
Inger van Vliet - viool
Angélique Heemsbergen - piano

Huize Royal
Rusthoekstraat 38
2584 CV
Den Haag
Saffier De Residentiegroep
met werken van o.a. Mozart, Fauré, Delibes en Kreisler
Wijkbewoners zijn van harte welkom, maar dienen zich i.v.m. het beperkte aantal plaatsen wel tijdig aan te melden bij de receptie.