Joost Kesselaar - drums

De leden van het trio, Berend van den Berg op piano, Erik Robaard op contrabas en Joost Kesselaar op drums, spelen al vele jaren wisselend samen in verschillende bezettingen, waarin ze solisten begeleiden zoals Soesja Citroen, Mathilde Santing, Ack van Rooijen, Denise Janna, Brenda Frans en vele anderen.

Vanaf ± 2010 spelen ze als vast trio, en nodigen andere solisten uit zoals Humphrey Campbell en Anne Chris. Tegelijkertijd spelen ze heel graag als zelfstandige band. In 2015 kwam de cd ‘ New Horizons’ uit met eigen muziek van Berend.

De volgende tekst staat op de cd: ‘From the moment that I started playing the piano I loved improvising, arranging and composing. The beautiful world of playing together with musicians and listeners gives me a lifelong inner urge.’

De concertagenda van Trio Berend van den Berg:
do 13 jun 2024
één uur, zonder pauze
Openbare uitvoering
jazzconcert
Mechropa
Scheveningseweg 96
2584 AC
Saffier De Residentiegroep

Concert is in De Lounge van Mechropa. Na afloop volgt een drankje en hapje. Concert is toegankelijk voor wijkbewoners en familie van clienten.
di 25 jun 2024
2 maal 30 minuten