Doriene Marselje - harp, Rozemarijn van Egeren - fluit

Rozemarijn van Egeren (fluit) en Doriene Marselje (harp) vormen samen een jong en energiek duo. Zij delen een voorliefde voor zowel de wat bekendere klassieke melodieën als de wat gedurfdere hedendaagse werken. Hiermee zijn zij in staat een verrassend en afwisselend programma ten gehore te brengen. Doriene en Rozemarijn stemmen hun programma graag af op de wens van de luisteraar. Zij zullen hun handen dan ook niet omdraaien voor het maken van een bewerking.
Doriene en Rozemarijn leerden elkaar kennen tijdens hun studieperiode. Zij studeerden aan verschillende conservatoria, waar de kamermuziek hen samen bracht. De muzikale klik tussen deze twee musici was al heel snel ontdekt. Tijdens het verzorgen van concerten werden zij genoemd vanwege hun fantastische samenspel, energieke manier van musiceren en afwisselende programma’s. Vanwege de lovende kritieken en de energie die zij beiden krijgen van het samen musiceren, hebben zij in 2013 besloten als vast duo verder te gaan.

Helpt u mee toekomstige concerten van het Van Egeren-Marselje Duo voor ouderen en zieken mogelijk te maken? U kunt uw bijdrage overmaken op rekening NL06 INGB 0005 1527 46 t.n.v. Stichting Muziek in Huis o.v.v. Egeren Marselje