De concerten van Muziek in Huis worden mede mogelijk gemaakt door donaties. Zo hebben we Vrienden en Familie met maandelijkse of jaarlijkse giften en ontvangen we ook incidentele giften. Daarnaast dragen particuliere fondsen op projectbasis bij aan de totstandkoming van met name onze grotere projecten. Alle giften ontvangen we met dank en maken het mogelijk dat Muziek in Huis 700 concerten per jaar voor kwetsbare ouderen kan organiseren!
Deze week ontvingen we een donatie uit onverwachte hoek, namelijk van College voor Educatie Scalda te Middelburg. Waarvoor veel dank!

Docent J. Landman: “De leerlingen van de entree opleiding (niveau 1) dienstverlening 1 hadden de opdracht om een inzamelactie rond de kerst te houden voor een goed doel. Eerst gingen de leerlingen op zoek naar een goed doel en hebben voor dit doel [Stichting Muziek in Huis] gekozen. De leerlingen vinden het belangrijk dat er iets gedaan wordt aan de eenzaamheid van ouderen en vinden dat dit goede doel hier goed bij aansluit. De leerlingen hebben op school tosti’s verkocht en 2e hands spullen. Er is een bedrag van 150 euro opgehaald.”