Buitenbeentje

==== dit bericht is bijgewerkt op 21 mei 2020 ====

Begin maart – twee weken voor de Corona-maatregelen ingevoerd werden – ging het boek van Nico de Gier naar de drukkerij. Een persoonlijk relaas in romanvorm ‘van idee tot 11.000 concerten voor ouderen en zieken’. De boekpresentatie stond al gepland op zaterdag 13 juni in het nieuwe Rosa Spier Huis. Die middag zouden Frieda de Pater en Koeno Sluyterman van Loo van Stichting RCOAK en Fonds Sluyterman van Loo de eerste twee exemplaren feestelijk overhandigd krijgen. Met de uitgave van het boek en de boekpresentatie zou SMiH haar 21-jarig bestaan vieren. De boekpresentatie gaat niet door.

Prijs van de hardcopy is € 19,50 exclusief € 1,95 verzendkosten. Vrienden en Familie van SMiH ontvangen het boek gratis.
U kunt het boek via onderstaande knop bestellen en met iDeal betalen. U krijgt het boek per omgaande als brievenbuspakketje toegestuurd.

Bestel jubileumboek