==== Dit nieuwsbericht is bijgewerkt op 21 mei 2020 ===

Nico de Gier, oprichter en directeur van Stichting Muziek in Huis (SMiH), schreef een boek over de ontstaansgeschiedenis, ontwikkelingen en ervaringen van SMiH, getiteld ‘Buitenbeentje in de ouderenzorg’. Het boek bevat onder meer verhalen over wat muziek bij de luisteraars teweegbrengt, de komst van Koningin Máxima bij het 7500ste concert en een dagboek met actuele zaken die op de stichting afkomen.
In het boek komen ook het continu veranderende zorglandschap en culturele klimaat aan bod, want de ontwikkelingen van SMiH kunnen niet los worden gezien van die in de zorg- en cultuursector.

Prijs van de hardcopy is € 19,50 exclusief verzendkosten. Vrienden en Familie van SMiH ontvangen het boek gratis.

Bestel jubileumboek