We leven plotseling in een bizarre, ongekende tijd. Een tijd met veel problemen die het dagelijks leven en onze werkzaamheden sterk beïnvloeden. Bestuur en medewerkers van SMiH hopen zeer dat u en uw dierbaren niet getroffen zijn en zullen worden door het Coronavirus zelf. Ontkomen aan de zware maatregelen tegen de verspreiding van het virus is helaas voor niemand mogelijk. We willen u graag veel sterkte en gezondheid toewensen!

Alle reguliere SMiH concerten van 12 maart t/m 1 september zijn geannuleerd. Drie nieuwe projecten zijn ondertussen uitgerold:
1. concertvideo’s
2. één op één telefoongesprekjes (10 à 15 minuten) tussen een bewoner en een SMiH musicus, waarbij de musicus spreekt met, en ook spéélt voor de bewoner
3. concerten in de buitenlucht. Warmere dagen komen er gelukkig aan.

Bekijk concertvideo's    Aanvraag 1op1-gesprek    Aanvraag buitenconcert

Nogmaals veel sterkte, blijf gezond en veel leesplezier!
Hartelijke groet,
Nico de Gier en het bestuur van Stichting Muziek in Huis