Word Vriend van Muziek in Huis

U bent Vriend vanaf €10,- per maand.

Word Vaste Vriend of Familie

Vijf jaar doneren met fiscaal voordeel.

Geef een concert cadeau

Trakteer een zorgcentrum op een prachtige ervaring.

Geef een goed instrument

Doneer een in goede staat verkerende piano of vleugel.

Word Vriend van Muziek in Huis

U kunt ons werk financieel ondersteunen door een eenmalige of periodieke gift. Muziek in Huis is een goed doel; uw gift is dan ook belasting aftrekbaar. We zijn u zeer dankbaar voor elke bijdrage. Bij giften vanaf € 120,- op jaarbasis bent u Vriend van Muziek in Huis. U krijgt een ontvangstbevestiging en een jaaroverzicht van uw gift(en).
Vrienden krijgen daarnaast:
● een uitnodiging voor het jaarlijkse Vriendenconcert
● de jubileum CD 'Leven lang klassieke muziek' gratis (op=op)

Word Vaste Vriend of Familie

Een periodieke schenking kan per 1 januari 2014 geregeld worden met een standaard Schenkingsovereenkomst van de belastingdienst. Periodieke schenkingen zijn voor 125 % (aftrekbaar voor de loonbelasting.

Bij periodieke giften vanaf € 120 op jaarbasis voor de periode van minimaal 5 jaar wordt u Vaste Vriend. Vanaf € 500 op jaarbasis voor minimaal 5 jaar wordt u Familie van Muziek in Huis. Alle giften worden gebruikt voor concerten voor ouderen en zieken, thuiswonend en verblijvend in zorgcentra. Verantwoording vindt plaats in onze jaarverslagen.

U krijgt als Familie:
● een ontvangstbevestiging en een jaaroverzicht van de giften
● de jubileum CD 'Leven lang klassieke muziek' gratis (op=op)
● een uitnodiging voor het jaarlijkse Vriendenconcert (vrienden en familie)
● gratis toegang tot speciale evenementen (speciaal voor familie)

Geef een concert cadeau

Wilt u iets speciaals doen voor een zorgcentrum, een familielid of een groep ouderen of zieken? Geef een concert cadeau of adopteer een concert in een bestaande concertreeks van Muziek in Huis. Vanaf € 375 excl. 6% BTW kunt u een concert boeken. Muziek in Huis maakt alle benodigde afspraken met u en de locatie en selecteert een ensemble. Met elkaar zorgen we voor een onvergetelijk muzikaal moment. Neem contact op voor meer informatie en de voorwaarden.

Geef een goed instrument

U helpt ons met de schenking van een goede piano of vleugel. Uiteraard zoeken we instrumenten die aan de eisen van onze pianisten voldoen. Het instrument wordt indien gewenst getaxeerd en er kan ook voor een schenking van een instrument een notariële akte worden opgemaakt. Het instrument komt op een locatie te staan waar Muziek in Huis met regelmaat concerten verzorgd.

Neemt u s.v.p. contact met ons op als u een donatie van een instrument overweegt.