Ondersteun het werk van Muziek in Huis!

U kunt Stichting Muziek in Huis op verschillende manieren ondersteunen om de concerten voor ouderen en zieken mogelijk te blijven maken. Hieronder hebben we het voor u op een rij gezet. U kunt overigens Stichting Muziek in Huis ook in uw testament opnemen.
Iedere donatie is zeer welkom. Alvast hartelijk dank!

Doneer eenmalig of word Vriend

Per iDEAL, automatische incasso of overboeking.

Word Vaste Vriend of Familie

Vijf jaar doneren met fiscaal voordeel.

Geef een concert cadeau

Trakteer een zorgcentrum op een prachtige ervaring.

Geef een goed instrument

Doneer een in goede staat verkerende piano of vleugel.

Doneer eenmalig of word Vriend

U kunt ons werk financieel ondersteunen door een eenmalige of periodieke gift, per iDEAL, automatische incasso of via een overboeking op rekening NL06 INGB 0005 1527 46. Muziek in Huis is een goed doel; uw gift is dan ook belasting aftrekbaar. We zijn u zeer dankbaar voor elke bijdrage. Bij giften vanaf € 120,- op jaarbasis bent u Vriend van Muziek in Huis. U krijgt een ontvangstbevestiging en een jaaroverzicht van uw gift(en). Vrienden krijgen daarnaast een uitnodiging voor het jaarlijkse Vriendenconcert en het jubileumboek 'Buitenbeentje in de ouderenzorg'.

Word Vaste Vriend of Familie

Een periodieke schenking wordt geregeld met de Schenkingsovereenkomst van de Belastingdienst. Deze schenkingen zijn voor 125 % aftrekbaar voor de loonbelasting én u geeft ons ermee de ruimte om meerjarig beleid te ontwikkelen en uit te voeren. We hebben graag persoonlijk contact met onze periodieke schenkers.
Bij schenkingen vanaf € 120 per jaar gedurende 5 jaar wordt u Vaste Vriend. Vanaf € 500 per jaar voor 5 jaar wordt u Familie. Verantwoording vindt plaats in de jaarverslagen, die u uiteraard toegestuurd krijgt, naast het jubileumboek en uitnodigingen voor speciale evenementen.

Geef een concert cadeau

Wilt u iets speciaals doen voor een zorgcentrum, een familielid of een groep ouderen of zieken? Geef een concert cadeau of adopteer een concert in een bestaande concertreeks van Muziek in Huis. Vanaf € 430 excl. 9% BTW kunt u een concert boeken. Muziek in Huis maakt alle benodigde afspraken met u en de locatie en selecteert een ensemble. Met elkaar zorgen we voor een onvergetelijk muzikaal moment. Neem contact op voor meer informatie en de voorwaarden.

U ontvangt tevens het jubileumboek 'Buitenbeentje in de ouderenzorg'.

Geef een goed instrument

U helpt ons met de schenking van een mooie, goede piano of vleugel. Het instrument komt op een locatie in de ruimte te staan waar Muziek in Huis met regelmaat concerten verzorgt. Uiteraard zoeken we instrumenten die aan de hoge eisen van onze professionele pianisten voldoen. De instrumenten moeten dus concertwaardig zijn, technisch helemaal in orde en er ook goed uitzien. We maken graag een afspraak om het instrument te keuren.
Voor de schenking van een kostbaar instrument kan een taxatierapport en notariële akte van schenking worden opgemaakt.