Helena Sousa - accordeon
Alejandra Rony - contrabas

Het Rotterdamse Inner Duo is in 2020 gevormd. Met behulp van de uitzonderlijk warme toon van de contrabas en de veelkleurige toon van de accordeon willen Alejandra en Helena een muzikale reis creëren die klassieke, wereld- en hedendaagse muziek doorkruist. Na het uitvoeren van “Introspectieve concerten” werken ze nu aan een nieuw project, “Dagdromen”, met muziek uit verschillende culturen.

Accordeonist Helena Sousa, Spanje, haalde haar Master in Haute Ecole des Arts du Rhin, Strasbourg, Frankrijk in 2017.
Ze werkt samen met Vertixe Sonora, Real Filharmonía de Galicia, DoelenEnsemble, Maruja Roca Ensemble, Ensemble Intercolor, AKOM Ensemble.

Contrabassist Alejandra Rony, Costa Rica, haalde haar master in Codarts, Rotterdam, in 2018. Ze treedt op met de Rotterdam Chamber Music Society, Metropole Orkest, DoelenEnsemble, Nederlands Philharmonisch Orkest, Brussels Philharmonic, RBO Sinfonia en Sinfonia Rotterdam.