Erik Kooger - drums

Gitarist Daniel de Moraes (1971) is geboren in Montevideo, Uruguay maar bracht zijn jeugd door in Cuba waar hij klassiek gitaar begon te spelen. Terug in Uruguay ging hij over op de elektrische gitaar. In 2013 behaalde hij zijn master aan het Amsterdams Conservatorium. Hij heeft gespeeld met vele topmusici in Nederland zoals Eric Vloeimans, Karel Boehlee, Lilian Vieira en Josee Koning. Naast zijn werk als sideman leidt Daniel zijn eigen trio.

Guillaume Ortet (1973) begon zijn jazzopleiding aan het conservatorium van Nice. In 2011 rondde hij zijn studie af aan het Amsterdam conservatorium. Met zijn band speelde hij zijn composities op o.a. het Meer Jazz Festival en de Uitmarkt in 2008. Verder trad hij o.m. op tijdens het Bevrijdingsfestival Zwolle 2011, Meer Jazz Festival 2016 en het Red Light Jazz festival in Amsterdam.

Erik Kooger (Alkmaar, 1971), is een Nederlandse jazz-drummer. Hij groeide op in Alkmaar en begon op zijn elfde te drummen. Toen hij 15 was, speelde hij voor het eerst professioneel. Van 1990 tot 1996 studeerde hij aan het conservatorium in Den Haag.Sinds ongeveer 2006 werkt hij veel samen met pianist Michiel Borstlap en de zanger Gino Vannelli. Hij maakt deel uit van het trio van gitarist Jerôme Hol. Andere musici met wie hij al jarenlang samenwerkt zijn Bas van Lier, Michael Varekamp en Christian Pabst. Hij trad daarnaast op met o.a. Dick de Graaf, Jules Deelder, Bas van Lier, Teddy Edwards, Scott Hamilton, Ack van Rooyen, Deborah Carter, Don Braden, Hans Dulfer en Edwin Rutten.

De concertagenda van Komogo Trio:
wo 12 jun 2024

2133 AA
Hoofddorp
Amstelring

De koffieconcerten beginnen om 11.00 uur. U bent welkom vanaf 10.30 uur voor een kopje koffie/thee. / De jazzconcerten zijn van 14.00 tot 15.00 uur. Na afloop is er gelegenheid voor een praatje met een drankje.
za 30 nov 2024
Wildhoef