Michele Mazzini - klarinet

Het Orzán Trio is een klarinettrio dat in 2014 te Amsterdam is opgericht door oud-studenten van het Conservatorium van Amsterdam: Marco Danesi (Italië), Leire Ruiz Garcia (Spanje) en Alfonso Manzanera Rojo (Spanje). Zij kregen daar les van Hans Colbers, Harmen de Boer and Arno Piters. Daarnaast hebben Marco, Leire en Alfonso lessen gevolgd aan het conservatorium van Gent, The Juilliard School in New York en het conservatorium van Sevilla in Spanje. Leire is in 2023 vervangen door Michele Mazzini.

De musici hebben gespeeld in verschillende orkesten en projecten als het Orquesta Sinfonica Conjunta de Sevilla, het ASKO Schoenberg Ensemble, het Nationaal Jeugd Orkest en het Schleswig Holstein Festival Orkes. Ook hebben ze deelgenomen aan masterclasses van bekende klarinettisten als Ralph Manno, Vicente Alberola, Eric Hoeprich en Olivier Patey.

Sinds 2015 treedt het Orzán Trio ook op voor het concertpubliek van Muziek in Huis. Het repertoire omvat (eigen arrangementen van) klassieke muziek, jazz en populaire stukken.

De concertagenda van Orzán Trio:
zo 24 mrt 2024
Openbare uitvoering
Vredenbergh
Lovensdijkstraat 7
4818 AJ
Breda
Surplus Zorg
met werken van o.a. Couperin, Corelli, Mozart en Tchaikovsky
Familieleden en vrienden zijn ook van harte welkom op dit concert.
di 2 apr 2024
Rosorum Residentie Haarlem
Maerten van Heemskerckstraat 2
2023 ZJ
Haarlem
Korian Nederland
za 6 apr 2024
Bornholm
Bornholm 50
2133 AA
Hoofddorp
Amstelring
met werken van o.a. Couperin, Corelli, Mozart en Tchaikovsky
De koffieconcerten beginnen om 11.00 uur. U bent welkom vanaf 10.30 uur voor een kopje koffie/thee. / De jazzconcerten zijn van 14.00 tot 15.00 uur. Na afloop is er gelegenheid voor een praatje met een drankje.