Serendipia Duo

Aimée Hautvast - mezzosopraan
Meri Hovsepyan - piano

De mezzosopraan Aimée Sophie Hautvast studeerde glansrijk af bij Maria Acda-Maas, Frans Fiselier en Catrin Wyn-Davis aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Aimée heeft als solist en koorlid in operaproducties gespeeld bij o.a. The Berlin Opera Academy, The New Generation Festival (Florence), The Dutch National Opera Academy en The Pelagian Opera Festival (Kent). Verder heeft ze met het Groot Omroepkoor gezongen in het Concertgebouw begeleid door het Radio Filharmonisch Orkest.

Meri Somkhieva Hovsepyan begon op haar zesde met pianospelen in Spanje en stond al vroeg op het podium. Ze behaalde haar bachelor in Barcelona. Ze vervolgde haar passie in opera en behaalde twee masterdiploma’s in correpetitie in Milaan en Kopenhagen. Sindsdien is Meri een professionele begeleidster van klassieke zangers. Ze werkte mee aan verschillende producties zoals Die Zauberflöte, L’enfant et les sortilèges en Un ballo in Maschera. Ze werkt nu in Nederland als zangcoach, als repetitor in verschillende koren en geeft concerten door het hele land met klassieke zangers.

De concertagenda van Serendipia Duo:
wo 5 jun 2024
2 maal 30 minuten
concert
Serendipia Duo
Aimée Hautvast - mezzosopraan
Meri Hovsepyan - piano

In het Zomerpark
Remmersteinpark 3
2151 KE
Nieuw-Vennep
Cordaan