Sustainable Development Group – MEAN WELL heeft bekend gemaakt de concerten en andere activiteiten van Stichting Muziek in Huis ook in de periode 2023-2027 te blijven ondersteunen met een donatie. MEAN WELL is de wereldkampioen in standaard voedingen (power supplies) uit Taiwan. Hoewel het bedrijf in het verleden een laag profiel hield op de markt, is de prestatie van vandaag ongetwijfeld evident. Niet alleen heeft het bedrijf zijn activiteiten over de hele wereld uitgebreid, maar terwijl de verborgen kampioen zijn 40-jarig jubileum viert, zet het zich in om een onderneming te worden die zich inzet voor de Duurzame Ontwikkelingsdoelen (Sustainable Developments) om nog een ander groot succes te behalen.

Voor Jerry Lin, de oprichter van MEAN WELL, zou een onderneming niet alleen duurzame groei moeten nastreven, maar ook iets terug moeten geven aan de samenleving wanneer zij daar de capaciteit voor heeft. “Goede bedoelingen” vormen daarom altijd de basis voor MEAN WELL om zij aan zij te werken met zijn lange termijn partners. Dit heeft de basis gelegd voor de positieve cyclus van “werken aan het betere,” “werken voor het goede,” en “werken voor het vriendelijke,” waarbij medewerkers en wereldwijde dealer- en leverancierspartners bijdragen aan een betere omgeving voor toekomstige generaties. Stichting Muziek in Huis is sinds 2017 een van de lange termijn partners.