In 2024 viert Stichting Muziek in Huis haar 25-jarig bestaan. Dit jubileum zal de stichting vieren met een jubileumconcert en de introductie van een nieuw sociaal-cultureel initiatief, waarbij verbinding en duurzaamheid centraal staan: de Muziekvriendenkring. Wekelijkse bijeenkomsten met boeiende onderwerpen, live muziek en ruimte voor persoonlijk contact.

Ondertussen hebben we kringleiders geselecteerd en is ook de inhoud van hun sessies bekend. Begin 2024 willen we starten met de eerste kringen in o.a. Amsterdam, Berg en Dal, Den Haag, Haarlem, Hoorn, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht. We zoeken geschikte partners/locaties die wekelijks voor een dagdeel (ochtenden) een storingsvrije ruimte beschikbaar willen stellen voor ontmoetingen van 12 tot 15 personen en kunnen zorgdragen voor koffie/thee en – na afloop – een eenvoudige lunch. Uiteraard moet de locatie ook toegankelijk zijn voor mensen met een beperking.  Tips zijn welkom!